Artiklan alumniyhdistys Kaamos ry

Artiklan alumniyhdistys Kaamos ry on Lapin yliopistosta tai sitä edeltäneestä Lapin korkeakoulusta oikeustieteellisen tutkinnon suorittaneille ja sieltä jo työelämään siirtyneille lakimiehille tarkoitettu yhteistyö- ja kontaktikanava. Yhdistyksen tarkoituksena on toimia yhdyssiteenä tutkinnon suorittaneiden lakimiesten välillä sekä edistää yhteistyötä ammatissa toimivien oikeustieteellisen tutkinnon suorittaneiden ja oikeustieteen ylioppilaiden kesken.

Kaamos ry on myös Facebookissa! Liity ryhmään täällä.

Kaamos ry:n ensimmäinen tapaaminen järjestettiin perjantaina 20.4.2007 Asianajotoimisto Castrén & Snellmanin tiloissa Helsingissä.

Kaamos järjestää resurssiensa mukaan jäsenilleen tapahtumia ja muita aktiviteetteja. Niistä tärkein on keväällä yritysvierailun merkeissä toteutettava alumnitapaaminen, joka pyritään järjestämään vuosittain. Paras tapa tavata vanhoja opiskelukavereita on osallistua Kaamoksen tapahtumiin!

Hyvät ideat ja toivomukset Kaamoksen toiminnan laajentamiseksi ja kehittämiseksi ovat tervetulleita! Erityisesti hallitus toivoo yhteydenottoja teiltä, joilla on mahdollisuus toimia alumnitapaamisen isäntänä, emäntänä tai muulla tavoin olla mukana toiminnan käynnistämisessä.

Kaamos ry on mennyt Facebookiin marraskuussa 2007. Liity ryhmään täällä.

Lisätietoja: kaamos@artikla.fi